Daha yüksek erişilebilirlik modunu aç
Daha yüksek erişilebilirlik modunu kapat
T.C. TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI
BURDUR İL TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ
Görme Engelli
×
  • Ana Sayfa
  • KURUMSAL YAPI
    İL MÜDÜRÜ
    İL MÜDÜR YARDIMCILARI
    ŞUBE MÜDÜRLÜKLERİ
    • KOORDİNASYON VE TARIMSAL VERİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • BALIKÇILIK VE SU ÜRÜNLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • BİTKİSEL ÜRETİM VE BİTKİ SAĞLIĞI ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • ÇAYIR, MERA VE YEM BİTKİLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • HAYVAN SAĞLIĞI VE YETİŞTİRİCİLİĞİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • KIRSAL KALKINMA VE ÖRGÜTLENME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • TARIMSAL ALTYAPI VE ARAZİ DEĞERLENDİRME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • GIDA VE YEM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
    • İDARİ VE MALİ İŞLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ GÖREVLERİ
    İLÇE MÜDÜRLÜKLERİ
    BİRİMLER
    ORGANİZASYON ŞEMASI
    TARİHÇE
    • COĞRAFİ YAPI
    • TARIMSAL YAPI
    GÖREVLERİMİZ
    MİSYON VE VİZYONUMUZ
    KALİTE POLİTİKAMIZ
  • E-HİZMETLER
    E-HİZMETLER
    • E-HİZMETLER
  • PROJELER
    KADIN GELİŞİM BİRİMİ
    DİTAP
  • YAYINLAR
    FAALİYET RAPORLARI
    BRİFİNG RAPORU
    YATIRIMCI REHBERİ
  • BASIN
  • İLETİŞİM
Skip Navigation LinksBurdur İl Tarım ve Orman Müdürlüğü

Kırsal Kalkınma Destekleri Kapsamında Tarıma Dayalı Ekonomik Yatırımlar ve Kırsal Ekonomik Altyapı Yatırımlarının Sonuçları Açıklandı

18.06.2025 / Gösterim Sayısı : 351 / Arşiv

​Kırsal Kalkınma Destekleri kapsamında 2025 yılı Ekonomik Yatırımlar ve Altyapı Yatırımları Desteklemeleri (Tebliğ No 2024/43) Burdur İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Hibe Desteği Almaya Hak Kazanan ve Ret olunan Başvuru Sahiplerine ait Listeler Yayımlanmıştır.

​HİBE SÖZLEŞMESİ AŞAMASINDA SUNULMASI GEREKEN BELGELER

Aşağıdaki belgeler hibe sözleşmesi imzalanmadan önce İl Müdürlüğü'ne sunulmalıdır. Geçerli belgeleri sunmayan başvuru sahipleri ile hibe sözleşmesi imzalanmaz.

Veri giriş sistemine yüklenmiş olan Başvuru Formu, İşletme Planı ve proje ile ilgili yüklenen tüm diğer dosyalardaki dokümanların çıktıları alınır. İşletme planı ve Başvuru formu dosyanın en sonunda olacak şekilde aşağıdaki belgeler sırasına göre aşağıda sıralandığı şekilde indeks hazırlanarak dosya düzenlenir. Hazırlanan başvuru dosyası, ekleri ve satın alma dosyası içerisinde yer alacak şekilde üzerine “KKYDP 2025 Başvuru Dönemi" ve “Tarıma Dayalı Yatırımlar Hibe Başvurusu" yazılarak teslime hazır hale getirilir.

  1. Teminat mektubu veya nakit teminatın dekontu,
  2. Güncel (Sonuçların açıklandığı tarihten sonraki bir tarihli) Yatırımcının Sosyal Güvenlik Kurumuna vadesi geçmiş prim borcu ve vadesi geçmiş vergi borcu olmadığına dair veya yapılandırma söz konusu ise yapılandırmaya ilişkin resmî belgeler,
  3. Güncel (Sonuçların açıklandığı tarihten sonraki bir tarihli) Adli sicil kaydı
  4. Güncel (Sonuçların açıklandığı tarihten sonraki bir tarihli) Yatırım yerinin ipotekli, şerhli, icralı olmadığına dair tapu müdürlüğünden veya web tapudan alınmış güncel belge,
  5. Yeni tesis niteliğindeki projeler için yapı ruhsatı, kısmen yapılmış yatırımların tamamlanması niteliğindeki projeler için yapı ruhsatı veya yapı kullanma izin belgesi, kapasite artırımı ile teknoloji yenileme ve/veya modernizasyon niteliğindeki yatırımlar için yapı kullanma izin belgesi,
  6. Kapasite artırımı, teknoloji yenileme ve/veya modernizasyon niteliğindeki başvurularda, mevcut tesisin faaliyeti ile ilişkili olarak bankalarca başvuru sahibi adına daha önce kullandırılan kredi nedeniyle konulan ipotek için ilgili bankadan geri ödemelerin düzenli yapıldığına dair belge,
  7. Tarımsal amaçlı örgütler hariç, tüzel kişi başvurularında tüzel kişiliğe ait sermaye pay oranlarını gösteren en son yayımlanmış ticaret sicil gazetesi onaylı sureti,
  8. Uygulama rehberinde yer alan başvuru konusu ile ilgili taahhütnameler, Genel Taahhütname Noter onaylı……
  9. Başvuru tarihi itibarıyla 7 yılı kapsayan Noter onaylı kira sözleşmesi,
  10. Satın alma evrakları,
  11. Yatırım ile ilgili mevcut ve planlanan binaları gösteren vaziyet planını ve mahal listesini de içeren mimari projeler, statik projeler, elektrik tesisat projeleri, mekanik tesisat projeleri, metraj cetveli, tek hat şeması ile makine ve ekipman yerleşim planı ayrı bir dosya/klasörde verilmelidir. (Onaylı suretleri)

Başvuru aşamasında veri giriş sistemine yüklenen belge ve dokümanların asılları İl Müdürlüğü'ne teslim edilecektir.

Başvuru dosyası, ekleri ve satın alma dosyası gerçek kişilerde başvuru sahibinin kendisi veya noter onaylı vekâlet belgesine sahip vekili, tüzel kişilerde ise tüzel kişi adına imzaya yetkili kişi tarafından teslim edilmez ise başvuru kabul edilmeyecektir. Başvuru sahibi başvuru dosyasını İl Müdürlüğü'ne sunma aşamasında bu hususlara dikkat etmelidir. TEBLİGAT İLANI TARİHİNİ TAKİP EDEN GÜNDEN İTİBAREN 20 (Yirmi) İŞGÜNÜ İÇERİSİNDE YATIRIMCILAR HİBE SÖZLEŞMESİNE ESAS DOKÜMANLARI İL MÜDÜRLÜĞÜNE SUNAR (25/06/2025 – 23/07/2025)

Ek Dosyalar

  • altyapı 142 KB
  • ekonomik_ 105 KB

İLETİŞİM

    Burdur İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
  • Adres : Bahçelievler mah.Şehit Pilot Teğmen Hasan Diker Cad. No:3 / BURDUR

  • Telefon : 0 248 233 10 45

  • Faks : 0 248 233 10 35

  • E-Posta : burdur@tarimorman.gov.tr

satis@tarimorman.gov.tr

sales@tarimorman.gov.tr

abuse@tarimorman.gov.tr

webmaster@tarim.gov.tr

abuse@tarim.gov.tr

hr@tarim.gov.tr

info@tarim.gov.tr

ik@tarim.gov.tr

contact@tarim.gov.tr

HIZLI MENÜ

  • Kullanıcı Girişi
  • Intranet
  • Bakanlık e-Posta
  • KVKK
  • Bilgi Güvenliği İhlal Bildirimi

ACİL NUMARALAR

  • 180 / Tarım İletişim Merkezi
  • 174 / Gıda Hattı
  • 112 / Orman Yangın

MOBİL UYGULAMALAR

©2025 Tüm hakları saklıdır. TÜRKİYE CUMHURİYETİ TARIM VE ORMAN BAKANLIĞI